Parasparnių patikrą atlieka LSPSF įgaliotas asmuo. Patikra vykdoma Vilniuje.
Patikra atliekama nuo spalio 1d. iki vasario 28d.
Dėl patikros kreiptis telefonu: 8-622-50167
Pilotams turintiems LSPSF licenciją nustatoma patikros kaina – 50 eur
Patikros kaina, kai atliekama laikotarpyje nuo kovo 1d. iki rugsėjo 30 d. atskirai suderinus su laboratorija – 60 EUR
Pilotams neturintiems galiojančios LSPSF piloto licencijos – 60 EUR
Parasparnių patikros taisyklės
Dažnai užduodami klausimai:
Kiek laiko užtrunka patikra? Apie vieną savaitę. Ne sezono metu (kovo 1 – rugsėjo 30d) atskirai suderinus – apie 2sav.
Ar sparno stropos gali būti sureguliuotos? Jei parasparnis geros būklės, stropų reguliavimas (trimeriavimas, trim-tuning) atliekamas patikros metu.
Koks naujo sparno medžiagos oro laidumas? Nuo 300 iki 3000s
Ką daryti jei sparnas turi pažeidimų, įplyšęs kupolas arba pažeistos stropos? Nesiūskite sparno su pažeidimais patikrai, nes jis bus patikrintas, išmatuotas ir gražintas su aptiktais trūkumais(patikra negaliojanti). Kreipkitės į gamintiją arba gamintojo atstovą, užsisakykite pakaitines stropas. Gamintojo astovai arba jūsų instruktorius, klubo vadovas gali padėti užklijuoti nedidelius kupolo plyšimus specialia ripstop juosta. Didesni nei 10cm plyšimai turi būti susiūti. Patikros darbuotojas gali padėti su tam tikrais remontais jei yra nedidelis patikrų apkrovimas.
Ar galite palaikyti sparną po patikros savaitę kol gryšiu iš atostogų? Prašome suprasti, kad tai dažnas prašymas palaikyti sparną. O vietos sparnams sandėliuoti nėra.
Ar galite pakeisti parasparniui stropas? Galima atskirai susitarus, jei yra nedidelis apkrovimas su patikromis.
Ar galite supakuoti valdomą atsarginį parašiutą? Negalime, bet esame girdėję, kad Arcus teikia šią paslaugą.
Kodėl reikalinga patikra? 1) Būklės įvertinimas – naudojantis perkant/parduodant reikia žinoti ar parasparnis geros būklės ir tinkamas skrydžiams 2) Geriausia sklendimo kokybė. Dėvintis stropoms keičiasi jų ilgiai, patikros metu atstatomi gamintojo parametrai. 3) Saugumas – dėl padidėjusio kupolo oro laidumo ar pasikeitusių stropų geometrijos gali tapti nesaugu skraidyti parasparnis linkęs į srauto nutrūkimą: